Nasza oferta to wyjście naprzeciw wszystkim tym firmom jednooddziałowym i wielooddziałowym, które aktywnie korzystają z telefonu, a chciałyby zwiększyć jeszcze zakres tej aktywności przy równoczesnym obniżeniu kosztów połączeń telefonicznych. Już poniższa tabela w wyrazisty sposób pokazuje, jak duże są różnice pomiędzy telefonią VoIP, a propozycjami innych operatorów. Porównanie kosztów połączenia w ramach sieci VoIP
Zakres naszych usług to nie tylko tanie telefonowanie. Wraz z dowolnie wybranym numerem telefonu oferujemy Państwu możliwość skorzystania z usług standartowo dostępnych w ramach abonamentu takich jak: Poczta Głosowa. Wiadomości głosowe nagrane w przypadku: automatycznej sekretarki, przekierowanie rozmowy w przypadku zajętości lub gdy nikt nie odbiera. Wiadomość jest przesyłana w postaci załącznika poczty na adresy e–mail zdefiniowane w Panelu Klienta. CLIP – Prezentacja numeru dzwoniącego. Numer osoby dzwoniącej prezentowany jest na wyświetlaczu telefonu u Abonenta wywoływanego przed odebraniem połączenia. Nie są prezentowane numery zastrzeżone. CLIR – udostępnienie lub zastrzeżenie własnego numeru telefonu Numery alarmowe 112 – Możemy określić obszar (miasto, miejscowość) gdzie ma zadzwonić nasz telefon gdy wybierzemy numer alarmowy. Billing 0n–line – Po zalogowaniu się do Panelu Klienta można sprawdzić wykaz połączeń. W zależności od uprawnień osoby logującej się jest możliwość sprawdzenia billingu tylko swojego telefonu lub telefonów w całej firmie i oddziałach. Przekazywanie połączeń – Przekazanie połączenia przychodzącego przez osobę, która odebrała telefon na inny, dowolnie wybrany numer telefoniczny. Połączenia trójstronne – Możliwość jednoczesnej rozmowy pomiędzy trzema osobami. Połączenia oczekujące – Usługa informuje krótkim sygnałem dźwiękowym w trakcie rozmowy telefonicznej o nowym, oczekującym połączeniu. Dodatkową atrakcję stanowi możliwość skorzystania z wirtualnej centrali PBX, której funkcjonalność wynika z możliwości: konfiguracji i programowania wirtualnej centralki bez dodatkowych nakładów finansowych. Konfiguracja jest dostosowana do potrzeb Klienta w momencie podpisywania umowy, jak również można ją modyfikować w trakcie korzystania z usługi. – przekierowania wszystkich połączeń. Usługa polega na bezwarunkowym przekierowaniu połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej. – przekierowania podczas zajętości. Usługa polega na przekierowaniu połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej gdy linia jest zajęta. – przekierowania nieodebranych połączeń. Usługa polega na przekierowaniu połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej w sytuacji gdy nie zostanie odebrane połączenie po określonym czasie. – blokowania/zezwalania na realizację połączeń do wybranych numerów. Można wykorzystać predefiniowane ustawienia (np. rozmowy zagraniczne, rozmowy na tel. komórkowe, infolinie, itd.), lub zbudować własne reguły dzwonienia. Każde konto telefoniczne w firmie może mieć zdefiniowane własne reguły. Wirtualna centrala PBX nie tylko zastępuje dotychczasową centralę, ale także powiększa zakres funkcjonalności i wydajności przedsiębiorstwa. – Nie trzeba kupować lub rozbudowywać tradycyjnej centralki PBX – oszczędności finansowe. – Poprawa funkcjonowania firmy łącznie z oddziałami. – Określenie uprawnień do dzwonienia każdego telefonu w firmie. – Dostęp do szeregu funkcji dodatkowych – możliwość zarządzania przez WWW.
* - obejmuje następujące kraje: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Grecja, Hiszpania,
Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Polska, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy
** - obejmuje następujące kraje: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy Wszystkie ceny podane na stronie są cenami netto, chyba że zaznaczono inaczej.
Wirtualny FAX Teraz możesz wysyłać i odbierać faksy poprzez e-mail. Aby wysyłać faksy przez e-mail należy mieć aktywny pakiet FIRMOWY lub PLATYNOWY. Masz dość widoku sterty papieru z niekoniecznie ważnymi informacjami przesyłanymi na Twój faks? Mamy dla Ciebie rozwiązanie -wirtualny fax - przetestuj go bezpłatnie przez miesiąc - dostajesz numer telefoniczny w wybranej strefie numeracyjnej!
Usługa może być ściśle powiązana z pozostałymi usługami, które oferujemy w ramach nowej oferty. Jak to działa? - odbieranie faksów: Osoba wysyłająca faks wpisuje numer telefoniczny i poprzez dowolne urządzenie faksowe wysyła dokumenty. Dokumenty trafiają w postaci załączników *.pdf na Twoją skrzynkę mailową (lub kilka skrzynek) w zależności od konfiguracji usługi Wirtualny Fax. Odebrane faksy możesz przeglądać, kasować lub wydrukować na drukarce w Twojej firmie. Jak to działa ? - wysyłanie faksów: Dzięki usłudze Wirtualny FAX możesz także wysyłać faksy w Polsce i zagranicę w postaci plików *pdf . Aby ta usługa była możliwa proponujemy skorzystanie z jednego z naszych planów taryfowych. Możliwe będzie nie tylko wysyłanie faksów, ale także rozmowy telefoniczne na telefony stacjonarne i komórkowe w Polsce oraz zagranicę w bardzo atrakcyjnych stawkach! Porównanie wirtualnego i tradycyjnego faksu./netto/:
Instalacja Do zainstalowania terminali VoIP w firmie będziemy potrzebować:
VoIP jest doskonałym rozwiązaniem dla Firmy gdzie wykorzystuje się kilka linii telefonicznych i gdzie jest lub będzie zainstalowana centralka telefoniczna PBX. W sytuacji podłączenia do centrali istnieje konieczność jej przeprogramowania. Na poniższym schemacie widać jak technicznie rozwiązana jest kwestia podłączenia terminala lub bramki do centrali. Cechy:
W przypadku małych firm, gdzie używana jest np. 1 linia telefoniczna, można podpiąć aparat telefoniczny bezpośrednio do terminala i uzyskujemy drugą linię telefoniczną do rozmów wychodzących. Dotychczasowy telefon pozostaje do odbierania rozmów przychodzących! (przykładowe rozwišzanie to sytuacja, gdy kupujemy telefon bezprzewodowy z bazą i słuchawkami i z możliwością podpięcia dwóch linii telefonicznych zewnętrznych - np. VoIP i TP S.A.) |