Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.

Nasza oferta to wyjście naprzeciw wszystkim tym firmom jednooddziałowym i wielooddziałowym, które aktywnie korzystają z telefonu, a chciałyby zwiększyć jeszcze zakres tej aktywności przy równoczesnym obniżeniu kosztów połączeń telefonicznych. Już poniższa tabela w wyrazisty sposób pokazuje, jak duże są różnice pomiędzy telefonią VoIP, a propozycjami innych operatorów.

Porównanie kosztów połączenia w ramach sieci VoIP
z kosztami połączeń u innych operatorów telefonicznych

CENNIK /netto/
wspólna stawka dla biznesu
– niezależnie od dnia i godziny –
– naliczanie sekundowe –
Operator Tnijkoszty TP SA Tele 2
Stała opłata miesięczna 25 zł
(w Pakiecie Firmowym)
55 zł 5 zł
Opłata za połączenia opłata za 60 sek
Połączenia lokalne
i międzymiastowe
0,09 zł 0,14 zł 0,12 zł
Połączenia komórkowe 0,66 zł 0,85 zł 0,81 zł
Połączenia międzynarodowe
np. Austria, Fancja, Niemcy, Szwecja, USA, Wielka Brytania, Włochy
0,09 zł 0,50 zł 0,48 zł
Uwagi Billing on–line/24
Bez opłaty inicjacyjnej
Numer w wybranej przez siebie strefie
Billing na CD na życzenie klienta Dodatkowa miesięczna opłata za standardowy abonament TP SA

Zakres naszych usług to nie tylko tanie telefonowanie. Wraz z dowolnie wybranym numerem telefonu oferujemy Państwu możliwość skorzystania z usług standartowo dostępnych w ramach abonamentu takich jak:

Poczta Głosowa. Wiadomości głosowe nagrane w przypadku: automatycznej sekretarki, przekierowanie rozmowy w przypadku zajętości lub gdy nikt nie odbiera. Wiadomość jest przesyłana w postaci załącznika poczty na adresy e–mail zdefiniowane w Panelu Klienta.

CLIP – Prezentacja numeru dzwoniącego. Numer osoby dzwoniącej prezentowany jest na wyświetlaczu telefonu u Abonenta wywoływanego przed odebraniem połączenia. Nie są prezentowane numery zastrzeżone.

CLIR – udostępnienie lub zastrzeżenie własnego numeru telefonu

Numery alarmowe 112 – Możemy określić obszar (miasto, miejscowość) gdzie ma zadzwonić nasz telefon gdy wybierzemy numer alarmowy.

Billing 0n–line – Po zalogowaniu się do Panelu Klienta można sprawdzić wykaz połączeń. W zależności od uprawnień osoby logującej się jest możliwość sprawdzenia billingu tylko swojego telefonu lub telefonów w całej firmie i oddziałach.

Przekazywanie połączeń – Przekazanie połączenia przychodzącego przez osobę, która odebrała telefon na inny, dowolnie wybrany numer telefoniczny.

Połączenia trójstronne –  Możliwość jednoczesnej rozmowy pomiędzy trzema osobami.

Połączenia oczekujące – Usługa informuje krótkim sygnałem dźwiękowym w trakcie rozmowy telefonicznej o nowym, oczekującym połączeniu.

Dodatkową atrakcję stanowi możliwość skorzystania z wirtualnej centrali PBX, której funkcjonalność wynika z możliwości:

konfiguracji i programowania wirtualnej centralki bez dodatkowych nakładów finansowych. Konfiguracja jest dostosowana do potrzeb Klienta w momencie podpisywania umowy, jak również można ją modyfikować w trakcie korzystania z usługi.

– przekierowania wszystkich połączeń. Usługa polega na bezwarunkowym przekierowaniu połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej.

– przekierowania podczas zajętości. Usługa polega na przekierowaniu połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej gdy linia jest zajęta.

– przekierowania nieodebranych połączeń. Usługa polega na przekierowaniu połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej w sytuacji gdy nie zostanie odebrane połączenie po określonym czasie.

– blokowania/zezwalania na realizację połączeń do wybranych numerów. Można wykorzystać predefiniowane ustawienia (np. rozmowy zagraniczne, rozmowy na tel. komórkowe, infolinie, itd.), lub zbudować własne reguły dzwonienia. Każde konto telefoniczne w firmie może mieć zdefiniowane własne reguły.

Wirtualna centrala PBX nie tylko zastępuje dotychczasową centralę, ale także powiększa zakres funkcjonalności i wydajności przedsiębiorstwa.

– Nie trzeba kupować lub rozbudowywać tradycyjnej centralki PBX – oszczędności finansowe.

– Poprawa funkcjonowania firmy łącznie z oddziałami.

– Określenie uprawnień do dzwonienia każdego telefonu w firmie.

– Dostęp do szeregu funkcji dodatkowych – możliwość zarządzania przez WWW.

Miesięczna opłata abonamentowa

9,90,-
  • – Funkcja Prepaid - pozwala kontrolwać koszty połączeń
  • – Tradycyjny numer w jednej z 45 stref numeracyjnych
  • – BEZPŁATNE rozmowy dla Klientów wewnątrz naszej sieci
  • – Sekundowe naliczanie od pierwszej sekundy
  • – Brak opłaty inicjacyjnej
  • – Prezentacja numeru
  • – POCZTA GŁOSOWA
  • – Faktura w formie elektronicznej wysyłana na adres e-mail
  • – ROZMOWY MIĘDZYNARODOWE w super cenach
  • Brak ograniczenia czasowego na wykorzystanie środków płatniczych na Twoim koncie!!
LP. Opłaty za połączenia krajowe Okres Kwota brutto (PLN)
1 Połączenie w ramach sieci Cała doba 0,00
2 Połączenie lokalne i międzymiastowe Cała doba 0,09
3 Połączenie do sieci komórkowych Cała doba 0,49
4 Połączenie do sieci Play Cała doba 0,89
5 EU stacjonarne* Cała doba 0,09
6 EU komórkowe** Cała doba 0,99
7 USA, Kanada stacjonarne Cała doba 0,05
8 USA, Kanada komórkowe Cała doba 0,05
* - obejmuje następujące kraje: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Polska, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy

** - obejmuje następujące kraje: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy
Wszystkie ceny podane na stronie są cenami netto, chyba że zaznaczono inaczej.

Wirtualny FAX

Teraz możesz wysyłać i odbierać faksy poprzez e-mail. Aby wysyłać faksy przez e-mail należy mieć aktywny pakiet FIRMOWY lub PLATYNOWY.

Masz dość widoku sterty papieru z niekoniecznie ważnymi informacjami przesyłanymi na Twój faks? Mamy dla Ciebie rozwiązanie -wirtualny fax  - przetestuj go bezpłatnie przez miesiąc  - dostajesz numer telefoniczny w wybranej strefie numeracyjnej!

  • Odbiór faksów za pomocą komputera.
  • Numer telefoniczny w jednej z 37 stref numeracyjnych POLSKI.
  • Możliwość natychmiastowej odpowiedzi na przychodzący fax bezpośrednio z komputera.
  • Odbiór faksu w dowolnym miejscu na świecie.

Usługa może być ściśle powiązana z pozostałymi usługami, które oferujemy w ramach nowej oferty.

Jak to działa? - odbieranie faksów:

Osoba wysyłająca faks wpisuje numer telefoniczny i poprzez dowolne urządzenie faksowe wysyła dokumenty. Dokumenty trafiają w postaci załączników *.pdf na Twoją skrzynkę mailową (lub kilka skrzynek) w zależności od konfiguracji usługi Wirtualny Fax.

Odebrane faksy możesz przeglądać, kasować lub wydrukować na drukarce w Twojej firmie.

Jak to działa ? - wysyłanie faksów:

Dzięki usłudze Wirtualny FAX możesz także wysyłać faksy w Polsce i zagranicę w postaci plików *pdf . Aby ta usługa była możliwa proponujemy skorzystanie z jednego z naszych planów taryfowych.

Możliwe będzie nie tylko wysyłanie faksów, ale także rozmowy telefoniczne na telefony stacjonarne i komórkowe w Polsce oraz zagranicę w bardzo atrakcyjnych stawkach!

Porównanie wirtualnego i tradycyjnego faksu./netto/:

  Tradycyjny FAX Wirtualny FAX Uwagi
Koszt zakupu 1600 zł /jednorazowo 99 zł /rok Średniej klasy
faks laserowy
Panasonic
Koszty eksploatacji 149 zł/toner brak Można Wydrukować
Tylko Niezbędne Dokumenty
na drukarce!
Oszczędność papieru !
Niezawodność Możliwe: zacięcie lub brak papieru,
brak zasilania, przepełniona pamięć faksu, …
100% niezawodność WIRTUALANY FAX -w dowolnym momencie
i miejscu możesz obejrzeć
i wydrukować wcześniej odebrane faksy!
Niezależny numer telefonu dla faksu Możliwy w/g stawek Operatora (np. TPSA) Bezpłatnie  
Wysyłanie faksów w/g stawek Operatora (np. TPSA) w/g bardzo atrakcyjnych stawek tnijkoszty.pl TARYFY TNIJKOSZTY:
cała Polska. 9 gr/min
komórki: od 66 gr/min
międzyn. od 9gr/min

Instalacja

Do zainstalowania terminali VoIP w firmie będziemy potrzebować:

  • Stałe łącze do Internetu o przepustowości minimum od 16 do 34 kb/s (NEOSTRADA, xDSL, SDI, sieci radiowe, itp.)
  • Dodatkowy aparat telefoniczny lub centralkę wewnątrz firmową PBX.
  • Terminal (lub terminale) VoIP – każdy terminal może obsłużyć max. dwie linie telefoniczne wychodzące.


VoIP jest doskonałym rozwiązaniem dla Firmy gdzie wykorzystuje się kilka linii telefonicznych i gdzie jest lub będzie zainstalowana centralka telefoniczna PBX. W sytuacji podłączenia do centrali istnieje konieczność jej przeprogramowania. Na poniższym schemacie widać jak technicznie rozwiązana jest kwestia podłączenia terminala lub bramki do centrali.
schemat

Cechy:

  • Dodatkowy numer telefonu w jednej z 45 stref.
  • Stała i jednakowa opłata za rozmowy wychodzące z firmy (lokalne, międzymiastowe).
  • Zachowane dotychczasowe numery (linie telefoniczne) – jedynie opłacamy niski abonament.
  • Pozostawienie istniejących linii telefonicznych na ruch przychodzący – firma "bardziej dostępna".
  • Możliwość zmniejszenia ilości linii telefonicznych tradycyjnych.

W przypadku małych firm, gdzie używana jest np. 1 linia telefoniczna, można podpiąć aparat telefoniczny bezpośrednio do terminala i uzyskujemy drugą linię telefoniczną do rozmów wychodzących. Dotychczasowy telefon pozostaje do odbierania rozmów przychodzących! (przykładowe rozwišzanie to sytuacja, gdy kupujemy telefon bezprzewodowy z bazą i słuchawkami i z możliwością podpięcia dwóch linii telefonicznych zewnętrznych - np. VoIP i TP S.A.)